Garantie

U heeft 1 of 2 jaar fabrieksgarantie op alle producten, afhankelijk van de fabrikant en onverminderd de wettelijke regels omtrent garantie en conformiteit. Wij verzoeken u een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Alleen in deze gevallen kunnen wij het beschadigde of niet (naar behoren) functionerende product inruilen tegen een nieuwe product. Informeer ons tijdig via mail of telefoon zodat wij zo snel mogelijk kunnen ruilen. Tip: controleer bij ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. 

Wettelijke garantie 
Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Aan dit recht is geen termijn gekoppeld, het ene product gaat immers langer mee dan het ander en van het ene product wordt ook weer meer verwacht dan van het andere. De regels omtrent wettelijke garantie staan in de wet vermeld en ook in de Algemene Voorwaarden. 

Procedure bij klacht
Voor garantie kunt u de artikelen terugsturen naar Bestekshop.nl of langskomen in onze winkel in Zeist. (De kosten voor verzending liggen bij Bestekshop.nl). Nadat de goederen bij ons ontvangen zijn, zullen wij deze beoordelen. In geval van twijfel zullen wij de leverancier raadplegen en u hiervan op de hoogte stellen wat zij beslissen. De goederen (evt. nieuw of gerepareerd) zullen hierna teruggestuurd worden (kosten zijn hiervan voor Bestekshop.nl) of u kunt het gerepareerde artikel afhalen in onze winkel in Zeist. U kunt altijd contact opnemen met Bestekshop.nl. Ons telefoonnummer: 030-6911226