Bij Bestekshop.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met één van onze producten of onze service, dan horen wij dit graag.
U kunt uw klacht aan ons kenbaar maken door een mail te sturen naar info@bestekshop.nl t.a.v. de afdeling Klantenservice waarna u altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht krijgt. Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht richten aan onze directie. Dit kan schriftelijk:
Bestekshop.nl t.a.v. Bart van Schie Havenweg 21C 3812 PR Amersfoort
Ook dan krijgt u binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht.
Aangezien wij lid zijn van Thuiswinkel Waarborg kunt u uw klacht ook indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dit kan op www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Dit kan op http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Bestekshop gebruikt cookies. We gebruiken standaard (functionele) cookies zodat de website goed functioneert. Naast functionele cookies, plaatsen wij ook analytische cookies om de ervaring op onze website te verbeteren. Met analytische cookies kunnen wij en derde partijen jouw gedrag volgen en persoonlijke inhoud laten zien. Zo kunnen we advertenties en communicatie aanpassen aan jouw voorkeuren. Meer weten? Lees ons cookiebeleid. Voor volledige functionaliteit is het nodig om onze cookies te accepteren. Je kunt deze cookies ook weigeren, dan plaatsen we alleen functionele cookies. Je kunt je toestemming later nog intrekken door je cookies te verwijderen.