Klachtenafhandeling
Bij Bestekshop.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met één van onze producten of onze service, dan horen wij dit graag.
U kunt uw klacht aan ons kenbaar maken door een mail te sturen naar info@bestekshop.nl t.a.v. de afdeling Klantenservice waarna u altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht krijgt. Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht richten aan onze directie. Dit kan schriftelijk:
Bestekshop.nl
t.a.v. Bart van Schie
Havenweg 21C
3812 PR Amersfoort
Ook dan krijgt u binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht.
Aangezien wij lid zijn van Thuiswinkel Waarborg kunt u uw klacht ook indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dit kan op www.sgc.nl.
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Dit kan op http://ec.europa.eu/consumers/odr/