Bestelling retourneren

Binnen 14 dagen na de ontvangst- of afhaaldatum kunt u van de koop afzien en een bestelling bij ons retourneren via de bezorgdienst. Retourneren bij ons filiaal in Amersfoort is ook mogelijk. Voor het retourneren van zendingen dient u de onderstaande procedures te volgen. Graag verzoeken wij u om uw retour vooraf aan te melden door ons schriftelijk (per e-mail) op de hoogte te brengen dat u uw bestelling wenst te herroepen. U heeft vervolgens 14 dagen de tijd om de bestelling retour te sturen. Retourneren is op eigen risico en op eigen kosten.

Retouradres

De bestelling kunt u retourneren naar het volgende adres:

Bestekshop.nl
Havenweg 21C
3812 PR  Amersfoort
(vraag altijd een bewijs van verzending aan bij een Pick-up Point / afhaallocatie) 

Retourneren, hoe werkt het?

Indien u er een briefje bij doet en een kopie van de factuur dan ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.

Wilt u uw bestelling annuleren voordat u deze heeft ontvangen? Stuur dan een e-mail naar info@bestekshop.nl met daarin vermeld uw bestelnummer en wij zorgen dat uw bestelling geannuleerd wordt. Als de bestelling al verstuurd is vervalt u in de hierboven beschreven regeling.

Let op:

Voor retourzendingen adviseren wij het volgende:

  • Voeg een kopie van de factuur toe aan het pakket.
  • Verpak de goederen in de originele verpakking.
  • Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren.
  • Stuur het pakket retour naar: 

    Bestekshop.nl
    Havenweg 21C
    3812 PR  Amersfoort

  • Indien u wilt kunt u het pakket ook extra verzekeren. U bent namelijk aansprakelijk voor de retourzending. Is het pakket veel waard dan kan dit wenselijk zijn.
  • De kosten van het retourneren zijn voor uw eigen rekening.

Wij hanteren de volgende voorwaarden voor retourneren / ruilen:

  • Retourneren uitsluitend aan Bestekshop.nl
  • De originele kaartjes, stickers en/of labels zitten nog - voor zover mogelijk - aan het artikel.
  • U retourneert de artikelen - voor zover mogelijk - in de originele verpakking.
  • De artikelen zijn niet beschadigd en niet gebruikt.
  • Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
  • Artikelen die speciaal op klantaanvraag besteld zijn, kunnen niet worden geruild of geretourneerd.
  • De kosten én het risico van het retourneren zijn - zoals hierboven beschreven - voor uw eigen rekening.
  • Wij adviseren klanten retourzendingen via verzekerde post te versturen. U bent namelijk aansprakelijk voor de retourzending. Is het pakket veel waard dan kan dit wenselijk zijn.
  • Gaat het om product- en/of leverfouten dan zijn de kosten van het retour zenden uiteraard voor onze rekening. Wij vergoeden deze achteraf.
  • Niet gefrankeerde (of onvoldoende gefrankeerde) retourzendingen worden door ons aangenomen, maar de kosten worden verrekend.
  • Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan, behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en u de verzendkosten in rekening te brengen.

Let op:

Zodra u een pakket aanneemt met beschadigde producten, berust het risico van beschadiging en/of vermissing bij u en niet langer bij ons als ondernemer (zie art. 13.5 van onze algemene voorwaarden). Ons advies is dan ook om het pakket - indien u vermoedt dat het product dat erin zit beschadigd is - niet aan te nemen. Heeft u het pakket aangenomen, dan behandelen wij het zoals hierboven beschreven. . 

Bestekshop.nl is lid van Thuiswinkel Waarborg.

Heeft u vragen over uw retour?

Stuur ons dan een mailtje naar: info(@)bestekshop.nl of neem contact op met onze klantenservice.